Pelawat Blog

CUTI HARI PEKERJA

Boring Punya Pasal Pada Hari Cuti Baru ni aku telah ke lokasi berhampiran untuk berhibur bersama keluarga dan sahabat-sahabat seperjuangan....

kebetulan pula ari yang sama kenduri di rumah sahabat ku di lokasi yang sama jadi setelah menghadiri majlis tersebut aku terus ke pawagam berhampiran untuk melihat ape yang ada...

sampai je di sana aku terus membeli tiket pertama untuk tayangan jam 2.15 petang.. filem THOR... dan aku lihat lagi kot2 ada yang menarik ... terus aku beli satu lagi tiket
fast and furious 5..untuk tayangan 4.45 petang... hehehe


THOR


FAST AND FURIOUS 5


Apa yang aku boleh katakan adalah... kedua-dua cerita tersebut sangat lah best... rugi kalau tak tgk ... walau pun kadang2 kita tgh khusyuk layan ceritanya ada plak tah sape2 menggoyang2 kan kerusi dengan kakinya dan cuba berbuat bising... ia tetap tidak mengganggu kenikmatan menonton kepada kaki-kaki wayang ..hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...