Pelawat Blog

BERMAIN KATA-KATA

Dunia-dunia.... kadang2 pelik dan jelik tengok perangai orang yang macam-macam ragam ni...
ada yang sentiasa nak jaga kepentingan diri sendiri...
ada yang sentiasa nak jaga tepi kain orang...
ada yang tak habis-habis membuat konspirasi untuk keuntungan diri sendiri.....

maaflah sahabat2... mang pic ni dah lama hanya sekadar penghias tentang konspirasi

konspirasi ni ada je kat mane2...
konspirasi nak meruntuhkan perniagaan orang lain...
memalukan orang lain...
memporak perandakan orang lain....
menjatuhkan orang lain.....

sehingga dalam pejabat pun nak bermain konspirasi juga....
untuk naikkan orang itu dan jatuhkan orang ini...

adakah kadang2 kata kata yang jujur itu tidak dapat diterima oleh dunia...
nak kene tipu dan bercakap bg sedap dgr je semua???
baru leh hidup dgn menipu ....




mcm2 hal dunia.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...