Pelawat Blog

Sekitar Perjalanan Menjelajah Wilayah Mempaga

Sepanjang perjalanan mengharungi 5 daerah dan Lipis, Raub, Bentong, Temerloh dan Bera untuk ke 36 Felda. Pelbagai peristiwa dan pemandangan telah di nikmati.

sebenarnya banyak lagi gambar aku masa memusing2 tu tapi yang ni dulu untuk setakat ini.

Mempaga adalah wilayah terbesar yang ada. aku mengambil masa lebih kurang 5 hari untuk memberi penerangan kepada orang tertentu dan mengambil maklumat di semua felda.


gambar ini di rakam di jalan merapoh-kuala lipis





ni member merangkap P.A dan Petunjuk Arah dan macam2 lagi lah dia.
dia yang bawak aku kemana aku nak pegi


perjalanan yang jauh memakan masa 4 hingga 5 jam satu perjalanan yang amat memenatkan


kretiviti penduduk kampung di daerah kuala lipis ini mencuri pandangan aku

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...