Pelawat Blog

Salah Satu Makanan Orang Sabah

Rakan-rakan yang dihormati.... aku minat nak tanye tahukah korang ape benda ni???
bahan makanan ni aku jumpa di Pasar Tawau Sabah..
aku di fahamkan dia adalah perut ikan oleh penjualnya...
mungkin pelampung yang ada dalam perut ikan tu kot...aku pun kurang pasti...

cara makan dia adalah goreng dan masak sup...

tu pun kalau tak salah aku la sebab aku tak lak salin cuma dengar dan tulis di sini ape yang aku ingat je...

ape2 pun ni adalah satu benda yang unik yang aku jumpa....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...