Pelawat Blog

PROGRAM KEDAH

Ni Nak aku kongsikan Program Kedah aku...
ha di bawah ni Ishak Dan Fared...
tah benda yang diorang merajuk aku pun tak tau..
masa ni kat R&R Rawang...
berenti "Rehat"



Masa perjalan ke kedah hujan dah la lebat sepanjang jalan dan jalan plak jem dan kemalangan banyak dan mcm2 dan dan kitaorang pun terpaksa bergerak sekitar 40-50 km/jam



sesampai je aku di kedah dengan rakan rakan ku sekitar jam 3 pagi terus ke Homestay di FELDA Lubok Merbau...
nilah muka baru sampai...



Ni plak "abah" sedang membeli pencil warna untuk persediaan program pada 2 dan 3 Disember 2010.. masa ni di pekan pendang



Ha yang ini PRO Jengka si Din... sibuk dengan bahagiannya ... bukan bahagian menampal tetapi keselamatan...



Masa program berlangsung mcm2 acara la dianjurkan termasuklah gubahan kain pelikat dan sireh junjung... ni lah antara gambar2 yang sempat aku rakamkan masa aktiviti...



antaa hasil kerja org Lubok Merbau



Yang ini pula pertandingan mewarna kanak-kanak...
daftar dik daftar.. hadiah kita kongsi berdua ye...



ha kalau tgk pertandingan mewarna ni hanya untuk kanak2 tetapi banyak juga kanak2 dewasa join untuk menemani kanak kanak.. ada juga meraka tanye takde ke kategori kanak-kanak dewasa... hehehehe tahun depan saya buat...
gurau je kak..makcik...jgn marah ye...



Mungkin ada juga yang menggunakan khidmat nasihat dari akak2 yang terut serta dalam pertandingan itu sebagai peneman asalnya hehehehhe



malam sebelum hari kemuncak 3hb Dis 2010.. ni gambar jam 3pagi lebih aku baru siap chek satu persatu ape benda yang tak cukup...
ha yang bersama aku tu hanip... the motocross man..
hehehe...



Timbalan pengarah program... Firdaus... Syabas program berakhir dengan sangat cemerlang



Masa di Kedah juga kitaorang ni di beri keluarga angkat... ha kira adik beradik angkat aku ni yang ada dalam gambar tu la...Aku,Din,Ishak,Fared,Hanip dan Eddy...



Dan sebelum balik fared dengan berbesar hati bagi cendera hati skit kat mak angkat kot2 leh jadi mak mertua..huhuhuhu



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...