Pelawat Blog

Ubah... Terubah...Berubah..Mengubah

aku nak merapu sebab bosan.....

Sakit Hati? Bengang? Bosan? Meluat? dan lain2 biasanya benda ni buat kita ubah dan berubah perkara biasa manjadi tak biasa dalam diri kita...

Membuatkan org pelik dan heran...terkejut dan tergamam dengan perkara yang tak pernah kita buat tetapi kita buat dek kerana pengaruh emosi...

ubah perkara yang tak baik kepada baik memang baik.. tetapi sebaliknya jika dari baik kepada tak baik... tapi yang tak baik tu perlu kadang2 untuk menunjukkan siapa kita dan untuk mempertahan kan diri..jadi ubah.. blablabla....bukan perkara tak baik.

perlu ke kita berubah... berubah hidup..cara...mahupun hati??..lu pk la sendiri... sebenarnya untuk apa sahaja demi kebaikan berubah itu perlu... tidak ada apa pun yang boleh mengubah andaa jika anda sendiri tak mau berubah dan tak menerima perubahan....

jadi... aku manusia dan perlukan juga perubahan... lepas 8 november banyak perubahan yang akan menimpa dan perubahan ini aku mohon diberkati tuhan.. banyak cerita dalam cerita yang nak diceritakan... banyak kisah dalam hidup aku telan...banyak mimpi dalam kala mata terbuka...menanti yang mustahil mencari harapan berlari kelangit..huh dah nanti lagi panjang aku lelalut...

the end.

sakit kepala+mereng+jiwa kacau

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...