Pelawat Blog

MAJLIS TAKLIMAT SUKARELAWAN DAN PELANCARAN BIRO ADUAN PENEROKA KEBANGSAAN (BAPAK)

Ni koi nak kongsilah sedikit aktiviti yang membabitkan diriku ini masa 20 dan 21 hb november yang lalu

Aktiviti ni di jalankan di hotel Blue Wave Shah Alam... melibatkan hampir semua sukarelawan dari GWGF seluruh Malaysia...



Aku diberi tugas sebagai ketua bahagian pendaftaran...
bila dah daftar adala sorang dua yang tak mandaftar bilik dan salah tulis nama jadi aku g chek...



ni ... member2 tgh memunggah baju...untuk peserta



ha yang ni housemate aku...
amacam muka lebih kurang lebih kan....



ni sebahagian peserta mendaftar pada 20hb November....
Sawadikapppp



ni bukanlah kerja aku tapi tolong bantu membantu...



yang ni salah satu sukarelawan GWGF



barisan Staff GWGF



Sempat lagi bergambar dengan VIP semua ni sukarelawan dari Wilayah Mempaga



Ha yang tepi skali sebelah kanan tu En.Darus.. Ada ape2 aduan dialah yang handle



inilah sebahagian yang dapat di kongsikan
semoga Sukarelawan dan Biro Aduan peneroka Kebangsaan (BAPAK) dapat berjalan dengan lancar

4 comments:

  1. caner nk jadi sukarelawan gwgf ni erk?nk jugak

    ReplyDelete
  2. Dari: Sahril Bin Othman, Sukarelawan G.W.G.F. Felda Tenggaroh 05, Mersing Johor.

    Assalamualaikum, saya berpendapat apa yang dirancang dan dilaksanakan oleh GWGF berhubung dengan perencanaan bagi Biro Aduan adalah baik. Namun saya juga berpendapat ianya boleh diperbaiki sehingga ke tahap yang optimum. Proses pembaikan ini adalah berhubung kait secara langsung dengan proses implimentasi bagi Biro Aduan tersebut diolah dan dikendalikan agar ia mampu diterima dan di guna pakai oleh pihak pentadbir, pengurusan dan juga golongan marhain yang diobjektifkan. Cadangan-cadangan berhubung proses tersebut dapat saya terangkan dengan lebih lanjut dan panjang lebar sekiranya saya diberikan peluang untuk menyatakannya secara lebih terperinci dalam sessi yang melibatkan personal yang berkaitan dan mempunyai kemampuan untuk mengaplikasikannya dengan kaedah dan kuasa yang terdapat padanya.

    ReplyDelete
  3. Saya juga seorang anak FELDA. Saya juga tahu permasalahan FELDA. Bagaimana nak jadi sukarelawan BAPAK ?

    ReplyDelete
  4. Sukarelawan GWGF adalah dilantik oleh Pegawai Perhubungan Wilayah .. Sukarelawan ini ada di setiap FELDA seluruh Malaysia... Untuk buat kepastian sama ada tempat saudara telah ada atau tidak sukarelawan GWGF bolehlah call Cik Zuhaila ( Eksekutif Perhubungan Wilayah )0125988907

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...