Pelawat Blog

Dunia Baru............

Aku nak ceritakan tugas baru aku yang baru aku terima ,
jawatan ini membawa aku ke satu dunia baru yang nak aku kongsikan
yang mana mcm2 peristiwa telah terjadi
dimana tempat aku bertugas???
dan menjalankan tugasan baru??
portnya disini.....

Ini lah tempat baru aku...
Disebalik wajah ceria menjalan kan tugasan baru..dalam hati ketika aku baru sampai aku ada banyak masalah... masalah utama tempat tinggal sebab mang tak ready ape pun berhijrah
ini lah meja sementara aku... tempat dimana segala operasi bermula
perkara pertama yang aku fikirkan adalah tempat tidur aku dan ketika aku sampai aku tiada rumah...
so satu kenangan yang tak boleh aku lupakan aku terpaksa tinggal sementara waktu di sini....


disinilah tempat aku tidor..janji leh tidor


dan mcm nilah cara gosok baju ketika zaman darurat...


aku terpaksa tunggu sehingga lewat malam untuk membersihkan diri sebab nak kene tunggu orang habis kerja mengangkat barang..
bila dah selesai baru leh tidor dan seawal 6 pagi aku akan terjaga sebab lori hantar barang dah sampai..aku pun bersiap dan pergi opis..
satu kenangan yang tak boleh dilupakan..
sekarang dan ada rumah yag selesa dalam tempoh beberapa hari yang perlu aku harungi tu aku gamble je.
aku akan berada di sini untuk beberapa tempoh untuk ambil maklumat dan akan pulang untuk ke lapangan...
---------------------------------------------
Aku suka
----------------------------------------------




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...