Pelawat Blog



Ni cerita tentang kerja hakiki aku sekarang...
marketing ..
kerja makan komisen dan gaji...
pada peringkat awal aku rase teruk sangat...
aku diberi target untuk cari costomer di seluruh malaysia....
aku rase ragu je...
tapi bila dah sampai tahap sekarang baru aku tau takde yang musthil..yeahh!!!

dalam kerja aku mcm tak kerja dan dalam macam aku tak kerja aku sebenarnya buat dua tiga kerja...itulah aku... yang orang duk panggil abuya..hehehe...

kadang2 aku terase bangga lah jugak sbb leh buat benda2 yang agak mustahil bagi orang lain.. tapi aku yakin bahawa manusia luar biasa itu adalah manusia biasa yang bertindak luar biasa...

kepada kawan2 yang bg semangat dan yang cuba patahkan semangat(ada juga) terima kasih banyak sebab semuanya direkodkan dalam kepala aku untuk dijadikan motivasi..

kepada yang selalu dgr rintihan aku ni... terima kasih banyak2...
biasa la kene ada tempat mengadu...
perit mang perit menghadap semua ni tapi aku suka dengan kerja aku sekarang..

kepada sahabat2 yang selalu nak patahkan semangat pula.. jgn wat kat org lain...
ape jua yang dia buat untuk kebaikan kita sokong dan bagi galakkan
walaupun agak mustahil...
tak mustahil dia boleh capai atas dorongan rakan2...

untuk sahabat lama ku... terima kasih sbb bg sokongan dan mendengar masalah2 aku yang banyak membuang masa yer... tolong mcm2...walaupun dari jauh.. sangat berharga..
koi akan ingat sampai mati...

thanks....

abuyakatang



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...