Pelawat Blog

Sikap Perempuan Yang Lelaki Suka Dan Tak Suka

ni aku ada sedikit info yang tak lah gempak sangat tapi untuk suka suki aku mempemirkannyer....

.

Lelaki suka
.
1. Sikap kelakar
2. Budi pekerti dan kesopanan
3. Murah hati
4. Senyuman manja
5. Pandai memasak
6. Pandai dalam mengenakan pakaian
7. Penampilan/imej yang sesuai dengan citarasanya
8. Tak mudah naik angin
9. Seorang wanita yang sanggup meminjamkan keretanya pada lelaki bila kereta laki tersebut rosak
10. Tak terlalu seksi dalam berpakaian
11. "Tak apalah,tadi U dah belanja I makan, jadi sekarang biar I belanja tiket wayang"
12. Wanita yang dapat menjalin hubungan rapat dengan ibu atau keluarganya
13. Berwawasan atau bercita-cita tinggi
14. Mempunyai keyakinan diri yang tinggi
15. Tahu menjaga maruah diri. Bersemangat dan tak mudah mengalah dalam situasi yang tertekan.
16. Sentiasa berada di sisinya saat duka dan gembira
17. Tak berleter walau terpaksa menghantar lelaki ke lapangan terbang pada 2 pagi
18. Sediakan secawan teh atau kopi tanpa disuruh oleh lelaki
19. Wanita yang mengambil berat tentang lelaki
20. Sikap keibuan
21. Sukakan kanak-kanak
22. Suara lembut tanpa dibuat2
23. Pandai membawa diri. Tak kekok dibawa ke mana pun
24. Boleh dibawa berbincang dan memberi pendapat
25. Memberi sokongan moral dalam apa jua usaha yang dilakukan lelaki
26. Tak memperkecilkan kelemahan lelaki sebaliknya menerima seadanya diri lelaki tersebut
27. Tahu bersyukur
28. pandai berjimat-cermat
29. tak mengharapkan lelaki dalam semua hal
.
Lelaki Tak Suka
.
1. Wanita yang suka mengumpat
2. Sombong dan bongkak
3. Menunjukkan sikap yang terlalu memiliki
4. Hisap rokok
5. "Kau ni macam orang tiga suku!"Mengutuklah tu...
6. Wanita yang melayan lelaki seperti alas kaki
7. Wanita yang suka menunjuk2 utk dapatkan perhatian
8. "Tak bolehkah U lakukan sesuatu yang betul!"
9. "Jangan cuba beritahu I apa yang patut I lakukan dan yang tak patut I lakukan.."
10. Wanita yang hipokrit
11. Pembohong dan suka mencari alasan
12. Terlalu ingin mengetahui hal peribadi si lelaki
13. Sukar buat keputusan terutamanya hal berkenaan hubungan mereka
14. Kurang sifat kasih sayang walaupun terhadap binatang
15. Pengotor dan pemalas
16. Tak bertanggungjawab langsung
17. Tak pandai mengemas
18. Terlalu bebas dan kuat bersosial hingga tiada batasan pergaulan
19. Kuat berleter walau hal remeh temeh
20. Boros berbelanja
21. Tak tahu memasak
22. Sikap manja yang terlalu menyakitkan hati
23. "Queen Control" atau suka mengarah2
24. Tak pandai bergaya atau selekeh
25. Suka bermekap tebal sehingga hilang keayuan asli
26. Suka mengungkit2 hal-hal lalu
27. Panas- baran
28. Kuat merajuk dan sukar dipujuk
29. Terlalu pendiam sehingga susah utk berkomunikasi tak mahu mengakui kesilapan dan ego

mcm mane korang rase..... ada tak kat korang sikap tu??? tepuk lah dada tanyer diri sendiri...hehehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...